Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie stanowi etap wprowadzający w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi wg Warunków Kontraktowych FIDIC...

Termin: 2024-11-25 - 2024-11-26 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1780.001680.00 zł

2066.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

-100zł

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: 2024-07-24 - 2024-07-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Termin: 2024-06-19 - 2024-06-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

MTP silne wizerunkiem
2009-04-24 15:21:16

Międzynarodowe Targi Poznańskie to najbardziej znana polska marka organizatorów targów – wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodek badawczy Pentor Research International*. Największymi atutami poznańskiej firmy są wieloletnie doświadczenie oraz prestiż.

Artykuł MTP silne wizerunkiem
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI
2008-06-18 11:12:29


24 –26 listopada 2008r. - Poznań Hotel ANDERSIA 
„TURYSTYKA JAKO CZYNNIK WZROSTU KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW W DOBIE GLOBALIZACJI”

Wakacje na koloniach językowych
2008-06-02 13:17:00

Wakacje tuż tuż, ale to wcale nie oznacza, że będzie to czas błogiego lenistwa zarówno dla tych najmłodszych dzieci, dla młodzieży, a także dorosłych.

Artykuł Wakacje na koloniach językowych
Coach moda czy standard w firmach?
2008-05-14 15:33:04

Zmiany ekonomiczne w biznesie postępują w takim tempie, że zaczynamy powoli wypełniać lukę, która dzieli nas w stosunku do rozwiniętych krajów Europy i świata.

Artykuł Coach moda czy standard w firmach?
Wakacyjny Staż 2008 - praktyki w nadmorskich hotelach
2008-05-12 13:34:50

Kluczowe hotele w Sopocie zachęcają do odbycia u nich stażu. Wiadomo, że odbycie takiego przeszkolenia często otwiera drogę do uzyskania stałego zatrudnienia w hotelu, a ponadto wzbogaca wiedzę o specyfice pracy, co z kolei przydaje się wszystkim tym, którzy myślą o rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej w formie prowadzenia pensjonatu, czy ośrodka agroturystycznego.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia Zamknięte obsługa klienta Poznań, Zagraniczne

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.